Referitor la procedura de achizitie lucrari de constructii si instalatii, echipamente cu montaj aferente lucrarilor de constructii pentru obiectivul “EXTINDERE HALA DE PRODUCTIE EXISTENTA” lansata in data de 29.06.2023, mentionam ca, s-au luat in considerare toate solicitarile primite de la potentiali canditati si s-a hotarat astazi, 13.07.2023, prelungirea termenului de depunere a ofertelor la procedura de achizitie lucrari.
Această prelungire este necesară pentru ca documentația să fie corectă și de a oferi posibilitatea pentru a-si depune candidatura cati mai multi ofertanti participanți la procedura.
Depunerea ofertelor se va face până la data de 23 Iulie 2023 ora 17.00.
1. INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTUL
Denumire solicitant: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Sediu social: Municipiul Cluj-Napoca, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Judet Cluj
Locatia de implementare: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj.
Persoana de contact: Tataru Florin - Administrator
Tel: 0754.888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2. INFORMATII PRIVIND PROIECTUL
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intentioneaza sa achizitioneze lucrari de constructii si instalatii, echipamente cu montaj aferente lucrarilor de constructii pentru obiectivul “EXTINDERE HALA DE PRODUCTIE EXISTENTA” finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014, pentru implementarea proiectului ”Extinderea hala”, finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.
3. PROCEDURA APLICATA
Atribuirea contractului de lucrari se va realiza conform procedurii interne a S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta respecta toate cerintele solicitate prin prezenta documentatie si ofera pretul cel mai scazut.
4. OBIECTUL CONTRACTULUI
Achiziție lucrări de construcții aferente proiectului de investiții “EXTINDERE HALA DE PRODUCTIE EXISTENTA”.
5. VALOAREA ESTIMATA
Valoarea estimata a achizitiei este de: 4.899.755,01 lei (fara TVA)
6. PREZENTAREA OFERTELOR
Documentatia ce trebuie avuta in vedere de potentialii ofertanti, pentru realizarea ofertei, poate fi solicitata prin e-mail florin.tataru@plasttechnik.com, sau poate fi ridicata de la punctul de lucru al solicitantului, respectiv: municipul Turda, str. Clujului, nr.71, judet Cluj. Ofertele se vor transmite prin posta/curier intr-un plic sigilat la punctul de lucru al solicitantului, sau prin depunere personala la punctul de lucru al solicitantului. Restul comunicarilor dintre potentialii ofertanti si solicitant se vor face in scris, prin email.
7. TERMENUL DE EXECUTIE AL LUCRARILOR
Termenul de executie al lucrarilor este de 5 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
Termenul limita pentru depunerea ofertelor: 13 Iulie 2023, ora 16.00 a.m. ora Romaniei.
8.INFORMATII SUPLIMENTARE
Orice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la sediul social al solicitantului sau la urmatoarele date de contact:
Persoana de contact: Tataru Florin - Administrator
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1. INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTUL
Denumire solicitant: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Sediu social: Municipiul Cluj-Napoca, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Judet Cluj
Locatia de implementare: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj.
Persoana de contact: Tataru Florin - Administrator
Tel: 0754.888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2. INFORMATII PRIVIND PROIECTUL
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intentioneaza sa achizitioneze echipamentul “Utilaj de laminat profile“ pentru implementarea proiectului ”Extinderea hala”, finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.
3. PROCEDURA APLICATA
Atribuirea contractului de furnizare se va realiza conform procedurii interne a S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta respecta toate cerintele solicitate prin prezenta documentatie si ofera pretul cel mai scazut.
4. OBIECTUL CONTRACTULUI
Pentru a atinge obiectivele proiectului finantat, vom achizitiona active corporale: “Utilaj de laminat profile“ ce vor asigura toate conditiile pentru desfasurarea activitatii la parametrii optimi si in conditii de eficienta ridicata. Ca urmare, sunteti invitati sa depuneti oferta dumneavoastra si datele dumneavoastra de identificare pentru echipamentele solicitate. Oferta trebuie sa respecte cerintele minimale solicitate (sau echivalente) prin Documentatia de ofertare si Specificatiile Tehnice.
5. VALOAREA ESTIMATA
Valoarea estimata a achizitiei este de: 727.523,60 lei (fara TVA) echivalentul a 148.000 Euro, la cursul BNR valabil in data de 8 Martie 2023, 1 Euro = 4,9157 Pretul agreat este fix si nu mai poate fi ajustat.
6.DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUI
In urma atribuirii contractului se va semna un contract de furnizare care va prevedea data de livrare a echipamentelui. Termen de livrare maxim 30 Iulie 2023, de la comanda ferma.
6. DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUI
In urma atribuirii contractului se va semna un contract de furnizare care va prevedea data de livrare a echipamentelor. Termen de livrare maxim 10 luni, de la comanda ferma.
7.PREZENTAREA OFERTELOR
Documentatia ce trebuie avuta in vedere de potentialii ofertanti, pentru realizarea ofertei, poate fi solicitata prin e-mail florin.tataru@plasttechnik.com, sau poate fi ridicata de la punctul de lucru al solicitantului, respectiv: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj. Ofertele se vor transmite prin posta/curier intr-un plic sigilat la punctul de lucru al solicitantului, sau prin depunere personala la punctul de lucru al solicitantului. Restul comunicarilor dintre potentialii ofertanti si solicitant se vor face in scris, prin email.
8.TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR
Termenul limita pentru depunerea ofertelor: 20 Martie 2023
ora 16.00 a.m. ora Romaniei.
9.INFORMATII SUPLIMENTARE
Orice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la punctul de lucru al solicitantului sau la urmatoarele date de contact: Persoana de contact: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1.GENERAL INFORMATION REGARDING THE APPLICANT
Applicant Name: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Registered office: Cluj-Napoca Municipality, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Cluj Country.
Implementation location: Turda, Municipality, 71 Clujului street, Cluj Country .
Contact person: Tataru Florin – Administrator
Tel: 0754. 888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2.PROJECT INFORMATION
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intends to purchase the equipment “Profile laminating machine ” for the implementation of the project „Extension of hall“, financed by the state aid scheme regulated by H.G. no. 807/2014.
3.PROCEDURE APPLIED
The aword of the supply contract will be made according to the internal procedure of SC PLAST TECHNIK S.R.L.
The contract shall be assigned to the bidder whose tender meets all the requirements in this documentation and and offers the lowest price.
4.OBJECT OF THE CONTRCAT
In order to achieve the objectives of the financed project, we will acquire tangible assets: “Profile laminating machine” which will ensure all the conditions for carrying out the activity at optimal parameters and in conditions of high efficiency. As a result, you are invited to submit your offer and your identification data for the requested equipment. The offer must comply with the minimum requirements required (or equivalent) throught the Offer Documentation and Technical Specifications.
5.ESTIMATED VALUE
The estimates value of the acquisition is: 727523.60 lei (excluding VAT), the equivalent of 148.000 Euro, at the NBR exchange rate valid on 8 March, 2023 (1 Euro= 1 Euro = 4.9157 lei). The agreed price is fixed and can not longer be adjusted.
6.EQUIPMENT DELIVERY DATE Following the aword of the contract, a supply contract will be signed which will stipulate the delivery date of the equipment. Maximum delivery date July 30, 2023, from the firm order.
7.PRESENTATION OF OFFERS
The documentation that must be taken into account by the potential bidders for the realization of the offer can be requested by e-mail florin.tataru@plasttechnik.com or it can be picked up form the point of work of the applicant, respectively: Turda municipality, str. Clujului, no. 71, Cluj Country. The offers will be sent by post/courier in a sealed envelope to the applicant's workplace, or by personal submission to the applicant's workplace. The rest of the communications between the potential bidders and the applicant will be made in writing, by email.
8.DEADLINE FOR SUBMISSION OF OFFERS
The deadline for submission of tenders: March 20, 2023, 16 a.m.
Romania.
9.ADDITIONAL INFORMATION
Any additional information regarding this procedure may be requested from the applicant’s office or from the following contract data: Contact person: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1. 1.INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTUL
Denumire solicitant: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Sediu social: Municipiul Cluj-Napoca, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Judet Cluj
Locatia de implementare: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj.
Persoana de contact: Tataru Florin - Administrator
Tel: 0754.888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2. 2.INFORMATII PRIVIND PROIECTUL
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intentioneaza sa achizitioneze echipamentul “Masina de sudat la 4 capete“ pentru implementarea proiectului ”Extinderea hala”, finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.
3. 3.PROCEDURA APLICATA
Atribuirea contractului de furnizare se va realiza conform procedurii interne a S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta respecta toate cerintele solicitate prin prezenta documentatie si ofera pretul cel mai scazut.
4. 4.OBIECTUL CONTRACTULUI
Pentru a atinge obiectivele proiectului finantat, vom achizitiona urmatoarele active corporale: “Masina de sudat la 4 capete“ ce vor asigura toate conditiile pentru desfasurarea activitatii la parametrii optimi si in conditii de eficienta ridicata. Ca urmare, sunteti invitati sa depuneti oferta dumneavoastra si datele dumneavoastra de identificare pentru echipamentele solicitate. Oferta trebuie sa respecte cerintele minimale solicitate (sau echivalente) prin Documentatia de ofertare si Specificatiile Tehnice.
5. 5.VALOAREA ESTIMATA
Valoarea estimata a achizitiei este de: 4.081.770 lei (fara TVA) echivalentul a 950.000 Euro, la cursul BNR valabil in data de 28 noiembrie 2022 , 1 Euro = 4.9266. Pretul agreat este fix si nu mai poate fi ajustat.
6.DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUI
In urma atribuirii contractului se va semna un contract de furnizare care va prevedea data de livrare a echipamentelor. Termen de livrare maxim 10 luni, de la comanda ferma.
7.PREZENTAREA OFERTELOR
Documentatia ce trebuie avuta in vedere de potentialii ofertanti, pentru realizarea ofertei, poate fi solicitata prin e-mail florin.tataru@plasttechnik.com, sau poate fi ridicata de la punctul de lucru al solicitantului, respectiv: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj. Ofertele se vor transmite prin posta/curier intr-un plic sigilat la punctul de lucru al solicitantului, sau prin depunere personala la punctul de lucru al solicitantului. Restul comunicarilor dintre potentialii ofertanti si solicitant se vor face in scris, prin email.
6. 8.TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR
Termenul limita pentru depunerea ofertelor: 12.12.2022
ora 16.00 a.m. ora Romaniei.
7. 9.INFORMATII SUPLIMENTARE
Orice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la punctul de lucru al solicitantului sau la urmatoarele date de contact: Persoana de contact: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1.GENERAL INFORMATION REGARDING THE APPLICANT
Applicant Name: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Registered office: Cluj-Napoca Municipality, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Cluj Country.
Implementation location: Turda, Municipality, 71 Clujului street, Cluj Country .
Contact person: Tataru Florin – Administrator
Tel: 0754. 888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2.PROJECT INFORMATION
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intends to purchase the equipment “Weldin machine with 4 heads” for the implementation of the project „Extension of hall“, financed by the state aid scheme regulated by H.G. no. 807/2014.
3.PROCEDURE APPLIED
The aword of the supply contract will be made according to the internal procedure of SC PLAST TECHNIK S.R.L.
The contract shall be assigned to the bidder whose tender meets all the requirements in this documentation and and offers the lowest price.
4.OBJECT OF THE CONTRCAT
In order to achieve the objectives of the financed project,
we will acquire the following corporeal assets: „Weldin machine with 4 heads” which will ensure all the conditions for carrying out the activity at optimal parameters and in conditions of high efficiency. As a result, you are invited to submit your offer and your identification data for the requested equipment. The offer must comply with the minimum requirements required (or equivalent) throught the Offer Documentation and Technical Specifications.
5.ESTIMATED VALUE
The estimates value of the acquisition is: 4.081.770 lei (excluding VAT), the equivalent of 950.000 Euro, at the NBR exchange rate valid on November 28, 2022 (1 Euro= 4.9266 lei). The agreed price is fixed and can not longer be adjusted.
6.EQUIPMENT DELIVERY DATE Following the aword of the contract, a supply contract will be signed which will stipulate the delivery date of the equipments. Maximum delivery time 10 mounths, from the firm order.
7.PRESENTATION OF OFFERS
The documentation that must be taken into account by the potential bidders for the realization of the offer can be requested by e-mail florin.tataru@plasttechnik.com or it can be picked up form the point of work of the applicant, respectively: Turda municipality, str. Clujului, no. 71, Cluj Country. The offers will be sent by post/courier in a sealed envelope to the applicant's workplace, or by personal submission to the applicant's workplace. The rest of the communications between the potential bidders and the applicant will be made in writing, by email.
8.DEADLINE FOR SUBMISSION OF OFFERS
The deadline for submission of tenders: 12.12.2022, 16 a.m.
Romania.
9.ADDITIONAL INFORMATION
Any additional information regarding this procedure may be requested from the applicant’s office or from the following contract data: Contact person: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1.INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTUL
Denumire solicitant: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Sediu social: Municipiul Cluj-Napoca, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Judet Cluj
Locatia de implementare: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj.
Persoana de contact: Tataru Florin - Administrator
Tel: 0754.888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2. 2.INFORMATII PRIVIND PROIECTUL
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intentioneaza sa achizitioneze echipamentul “Masina de sudat la 4 capete“ pentru implementarea proiectului ”Extinderea hala”, finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.
3. 3.PROCEDURA APLICATA
Atribuirea contractului de furnizare se va realiza conform procedurii interne a S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta respecta toate cerintele solicitate prin prezenta documentatie si ofera pretul cel mai scazut.
4. 4.OBIECTUL CONTRACTULUI
Pentru a atinge obiectivele proiectului finantat, vom achizitiona urmatoarele active corporale: “Masina de sudat la 4 capete“ ce vor asigura toate conditiile pentru desfasurarea activitatii la parametrii optimi si in conditii de eficienta ridicata. Ca urmare, sunteti invitati sa depuneti oferta dumneavoastra si datele dumneavoastra de identificare pentru echipamentele solicitate. Oferta trebuie sa respecte cerintele minimale solicitate (sau echivalente) prin Documentatia de ofertare si Specificatiile Tehnice.
5. 5.VALOAREA ESTIMATA
Valoarea estimata a achizitiei este de: 3.793.318 lei (fara TVA) echivalentul a 769.951 Euro, la cursul BNR valabil in data de 17 noiembrie 2022 , 1 Euro = 4.9267. Pretul agreat este fix si nu mai poate fi ajustat.
6.DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUI
In urma atribuirii contractului se va semna un contract de furnizare care va prevedea data de livrare a echipamentelor. Termen de livrare maxim 30 octombrie 2023, de la comanda ferma.
7.PREZENTAREA OFERTELOR
Documentatia ce trebuie avuta in vedere de potentialii ofertanti, pentru realizarea ofertei, poate fi solicitata prin e-mail florin.tataru@plasttechnik.com, sau poate fi ridicata de la punctul de lucru al solicitantului, respectiv: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj. Ofertele se vor transmite prin posta/curier intr-un plic sigilat la punctul de lucru al solicitantului, sau prin depunere personala la punctul de lucru al solicitantului. Restul comunicarilor dintre potentialii ofertanti si solicitant se vor face in scris, prin email.
6. 8.TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR
Termenul limita pentru depunerea ofertelor: 28.11.2022
ora 16.00 a.m. ora Romaniei.
7. 9.INFORMATII SUPLIMENTARE
Orice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la punctul de lucru al solicitantului sau la urmatoarele date de contact: Persoana de contact: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1.GENERAL INFORMATION REGARDING THE APPLICANT
Applicant Name: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Registered office: Cluj-Napoca Municipality, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Cluj Country.
Implementation location: Turda, Municipality, 71 Clujului street, Cluj Country .
Contact person: Tataru Florin – Administrator
Tel: 0754. 888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2.PROJECT INFORMATION
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intends to purchase the equipment “Weldin machine with 4 heads” for the implementation of the project „Extension of hall“, financed by the state aid scheme regulated by H.G. no. 807/2014.
3.PROCEDURE APPLIED
The aword of the supply contract will be made according to the internal procedure of SC PLAST TECHNIK S.R.L.
The contract shall be assigned to the bidder whose tender meets all the requirements in this documentation and and offers the lowest price.
4.OBJECT OF THE CONTRCAT
In order to achieve the objectives of the financed project,
we will acquire the following corporeal assets: „Weldin machine with 4 heads” which will ensure all the conditions for carrying out the activity at optimal parameters and in conditions of high efficiency. As a result, you are invited to submit your offer and your identification data for the requested equipment. The offer must comply with the minimum requirements required (or equivalent) throught the Offer Documentation and Technical Specifications.
5.ESTIMATED VALUE
The estimates value of the acquisition is: 3.793.318 lei (excluding VAT), the equivalent of 769.951 Euro, at the NBR exchange rate valid on November 17, 2022 (1 Euro= 4.9267. lei). The agreed price is fixed and can not longer be adjusted.
6.EQUIPMENT DELIVERY DATE Following the aword of the contract, a supply contract will be signed which will stipulate the delivery date of the equipments. Maximum delivery time October 30, 2023, from the firm order.
7.PRESENTATION OF OFFERS
The documentation that must be taken into account by the potential bidders for the realization of the offer can be requested by e-mail florin.tataru@plasttechnik.com or it can be picked up form the point of work of the applicant, respectively: Turda municipality, str. Clujului, no. 71, Cluj Country. The offers will be sent by post/courier in a sealed envelope to the applicant's workplace, or by personal submission to the applicant's workplace. The rest of the communications between the potential bidders and the applicant will be made in writing, by email.
8.DEADLINE FOR SUBMISSION OF OFFERS
The deadline for submission of tenders: 28.11.2022, 16 a.m.
Romania.
9.ADDITIONAL INFORMATION
Any additional information regarding this procedure may be requested from the applicant’s office or from the following contract data: Contact person: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1. 1.INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTUL
Denumire solicitant: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Sediu social: Municipiul Cluj-Napoca, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Judet Cluj
Locatia de implementare: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj.
Persoana de contact: Tataru Florin - Administrator
Tel: 0754.888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2. 2.INFORMATII PRIVIND PROIECTUL
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intentioneaza sa achizitioneze echipamentul “Centru pentru montajul feroneriei cu buffer automat pentru cercevele“ si „Buffer pentru tocuri“ pentru implementarea proiectului ”Extinderea hala”, finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.
3. 3.PROCEDURA APLICATA
Atribuirea contractului de furnizare se va realiza conform procedurii interne a S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta respecta toate cerintele solicitate prin prezenta documentatie si ofera pretul cel mai scazut.
4. 4.OBIECTUL CONTRACTULUI
Pentru a atinge obiectivele proiectului finantat, vom achizitiona urmatoarele active corporale: “Centru pentru montajul feroneriei cu buffer automat pentru cercevele“ si „Buffer pentru tocuri“ ce vor asigura toate conditiile pentru desfasurarea activitatii la parametrii optimi si in conditii de eficienta ridicata. Ca urmare, sunteti invitati sa depuneti oferta dumneavoastra si datele dumneavoastra de identificare pentru echipamentele solicitate. Oferta trebuie sa respecte cerintele minimale solicitate (sau echivalente) prin Documentatia de ofertare si Specificatiile Tehnice.
5. 5.VALOAREA ESTIMATA
Valoarea estimata a achizitiei este de: 2.857.236 lei (fara TVA) echivalentul a 581.460 Euro, la cursul BNR valabil in data de 25.10.2022 (1 Euro= 4.9139 lei). Pretul agreat este fix si nu mai poate fi ajustat.
6.DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUI
In urma atribuirii contractului se va semna un contract de furnizare care va prevedea data de livrare a echipamentelor. Echipamentele achizitionate vor fi livrate in maxim 12 luni de la comanda ferma.
7.PREZENTAREA OFERTELOR
Documentatia ce trebuie avuta in vedere de potentialii ofertanti, pentru realizarea ofertei, poate fi solicitata prin e-mail florin.tataru@plasttechnik.com, sau poate fi ridicata de la punctul de lucru al solicitantului, respectiv: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj. Ofertele se vor transmite prin posta/curier intr-un plic sigilat la punctul de lucru al solicitantului, sau prin depunere personala la punctul de lucru al solicitantului. Restul comunicarilor dintre potentialii ofertanti si solicitant se vor face in scris, prin email.
6. 8.TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR
Termenul limita pentru depunerea ofertelor: 7.11.2022
ora 16.00 a.m. ora Romaniei.
7. 9.INFORMATII SUPLIMENTARE
Orice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la punctul de lucru al solicitantului sau la urmatoarele date de contact: Persoana de contact: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1.GENERAL INFORMATION REGARDING THE APPLICANT
Applicant Name: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Registered office: Cluj-Napoca Municipality, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Cluj Country.
Implementation location: Turda, Municipality, 71 Clujului street, Cluj Country .
Contact person: Tataru Florin – Administrator
Tel: 0754. 888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2.PROJECT INFORMATION
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intends to purchase the equipment „Sash screwing center with sash buffer” and „Frame buffer” for the implementation of the project „Extension of hall“, financed by the state aid scheme regulated by H.G. no. 807/2014.
3.PROCEDURE APPLIED
The aword of the supply contract will be made according to the internal procedure of SC PLAST TECHNIK S.R.L.
The contract shall be assigned to the bidder whose tender meets all the requirements in this documentation and and offers the lowest price.
4.OBJECT OF THE CONTRCAT
In order to achieve the objectives of the financed project,
we will acquire the following corporeal assets: „Sash screwing center with sash buffer” and „Frame buffer” which will ensure all the conditions for carrying out the activity at optimal parameters and in conditions of high efficiency. As a result, you are invited to submit your offer and your identification data for the requested equipment. The offer must comply with the minimum requirements required (or equivalent) throught the Offer Documentation and Technical Specifications.
5.ESTIMATED VALUE
The estimates value of the acquisition is: 2.857.236 lei (excluding VAT), the equivalent of 581.460 Euro, at the NBR exchange rate valid on 25.10.2022 (1 Euro= 4.9139 lei). The agreed price is fixed and can not longer be adjusted.
6.EQUIPMENT DELIVERY DATE
Following the aword of the contract, a supply contract will be signed which will stipulate the delivery date of the equipments. The purchased equipment will be delivered a maximum of 12 months after the firm order.
7.PRESENTATION OF OFFERS
The documentation that must be taken into account by the potential bidders for the realization of the offer can be requested by e-mail florin.tataru@plasttechnik.com or it can be picked up form the point of work of the applicant, respectively: Turda municipality, str. Clujului, no. 71, Cluj Country. The offers will be sent by post/courier in a sealed envelope to the applicant's workplace, or by personal submission to the applicant's workplace. The rest of the communications between the potential bidders and the applicant will be made in writing, by email.
8.DEADLINE FOR SUBMISSION OF OFFERS
The deadline for submission of tenders: 7.11.2022, 16 a.m.
Romania.
9.ADDITIONAL INFORMATION
Any additional information regarding this procedure may be requested from the applicant’s office or from the following contract data: Contact person: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1. 1.INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTUL
Denumire solicitant: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Sediu social: Municipiul Cluj-Napoca, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Judet Cluj
Locatia de implementare: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj.
Persoana de contact: Tataru Florin - Administrator
Tel: 0754.888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2. 2.INFORMATII PRIVIND PROIECTUL
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intentioneaza sa achizitioneze echipamentul “ Centru de prelucrare si taiere tocuri si montanti ” si ’’ Centru de prelucrare si taiere cercevea ‘’ pentru implementarea proiectului ”Extinderea hala”, finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.
3. 3.PROCEDURA APLICATA
Atribuirea contractului de furnizare se va realiza conform procedurii interne a S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta respecta toate cerintele solicitate prin prezenta documentatie si ofera pretul cel mai scazut.
4. 4.OBIECTUL CONTRACTULUI
Pentru a atinge obiectivele proiectului finantat, vom achizitiona urmatoarele active corporale: ” Centru de prelucrare si taiere tocuri si montanti ” si ’’ Centru de prelucrare si taiere cercevea ‘’ ce vor asigura toate conditiile pentru desfasurarea activitatii la parametrii optimi si in conditii de eficienta ridicata. Ca urmare, sunteti invitati sa depuneti oferta dumneavoastra si datele dumneavoastra de identificare pentru echipamentele solicitate. Oferta trebuie sa respecte cerintele minimale solicitate (sau echivalente) prin Documentatia de ofertare si Specificatiile Tehnice.
5. 5.VALOAREA ESTIMATA
Valoarea estimata a achizitiei este de: 9.529.628 lei (fara TVA) echivalentul a 1.934.400 Euro, la cursul BNR valabil in data de 08.08.2022 (1 Euro= 4.9264 lei). Pretul agreat este fix si nu mai poate fi ajustat.
6.DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUI
In urma atribuirii contractului se va semna un contract de furnizare care va prevedea data de livrare a echipamentelor. Echipamentele achizitionate vor fi livrate maxim 14 luni de la comanda ferma.
7.PREZENTAREA OFERTELOR
Documentatia ce trebuie avuta in vedere de potentialii ofertanti, pentru realizarea ofertei, poate fi solicitata prin e-mail florin.tataru@plasttechnik.com, sau poate fi ridicata de la punctul de lucru al solicitantului, respectiv: municipul Turda, str.Clujului, nr.71, judet Cluj. Ofertele se vor transmite prin posta/curier intr-un plic sigilat la punctul de lucru al solicitantului, sau prin depunere personala la punctul de lucru al solicitantului. Restul comunicarilor dintre potentialii ofertanti si solicitant se vor face in scris, prin email.
6. 8.TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELOR
Termenul limita pentru depunerea ofertelor: 19.08.2022
ora 16.00 a.m. ora Romaniei.
7. 9.INFORMATII SUPLIMENTARE
Orice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la punctul de lucru al solicitantului sau la urmatoarele date de contact: Persoana de contact: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
1.GENERAL INFORMATION REGARDING THE APPLICANT
Applicant Name: S.C. PLAST TECHNIK S.R.L.
Registered office: Cluj-Napoca Municipality, Calea Baciului, Nr.47C + 47E, Cluj Country.
Implementation location: Turda, Municipality, 71 Clujului street, Cluj Country .
Contact person: Tataru Florin – Administrator
Tel: 0754. 888.111
Email: florin.tataru@plasttechnik.com
2.PROJECT INFORMATION
S.C. PLAST TECHNIK S.R.L. intends to purchase the equipment „Center for processing and cutting frames and mullions“ and „Center for processing and cutting sash“ for the implementation of the project „Extension of hall“, financed by the state aid scheme regulated by H.G. no. 807/2014.
3.PROCEDURE APPLIED
The aword of the supply contract will be made according to the internal procedure of SC PLAST TECHNIK S.R.L.
The contract shall be assigned to the bidder whose tender meets all the requirements in this documentation and and offers the lowest price.
4.OBJECT OF THE CONTRCAT
In order to achieve the objectives of the financed project,
we will acquire the following corporeal assets: „Center for processing and cutting frames and mullions“ and „Center for processing and cutting sash“ which will ensure all the conditions for carrying out the activity at optimal parameters and in conditions of high efficiency. As a result, you are invited to submit your offer and your identification data for the requested equipment. The offer must comply with the minimum requirements required (or equivalent) throught the Offer Documentation and Technical Specifications.
5.ESTIMATED VALUE
The estimates value of the acquisition is: 9.529.628 lei (excluding VAT), the equivalent of 1.934.400 Euro, at the NBR exchange rate valid on 08.08.2022 (1 Euro= 4.9264 lei). The agreed price is fixed and can not longer be adjusted.
6.EQUIPMENT DELIVERY DATE
Following the aword of the contract, a supply contract will be signed which will stipulate the delivery date of the equipments. The purchased equipment will be delivered a maximum of 14 months after the firm order.
7.PRESENTATION OF OFFERS
The documentation that must be taken into account by the potential bidders for the realization of the offer can be requested by e-mail florin.tataru@plasttechnik.com or it can be picked up form the point of work of the applicant, respectively: Turda municipality, str. Clujului, no. 71, Cluj Country. The offers will be sent by post/courier in a sealed envelope to the applicant's workplace, or by personal submission to the applicant's workplace. The rest of the communications between the potential bidders and the applicant will be made in writing, by email.
8.DEADLINE FOR SUBMISSION OF OFFERS
The deadline for submission of tenders: 19.08.2022, 16 a.m.
Romania.
9.ADDITIONAL INFORMATION
Any additional information regarding this procedure may be requested from the applicant’s office or from the following contract data: Contact person: Tataru Florin
Email: florin.tataru@plasttechnik.com